Thursday 2 February 2012

sayaaa nakkkkk

 
 hello sweetiee ensemm? how are u today? fine lhaa kan? bulan baru azam baru? betol tak? angguk sikit? ukee sett (: . owh sorry lama tak update ada prob sikit , komputerr aku rosakk lha ! grr .
 em , awaakk . bule tunaikan permintaan saya tak? saya nak CAMERA CANON EOS 1100D
 
 


cantik kan awak? auww berkenan i ^^ . bule lah awak tak mahal punnn beriburibu sajee (: . bule lha awakk..
hehee. kan syok ada duit . bule beli camera yang aku impi impikan nieh . nak harapkan mak abah aku?
nanti kita beli nah kita beli .. tak belibeli punss? wahh dah berjangut nie aku tnggu. tak dapat dapat jugak . aisshh .
tape lha . may be satu hari nanti rezeki aku datang , sape tahukan? toptop mak belikan sebijik untuk aku.
hahaa. seronokk gileerh ((:
k lha. tuu jerr na tulisss.. tgu nxt entry uke? papay <3 <3



                                                               Thanx for reading sweet (:

1 comment:

  1. ahakx tngginyew harapan tu.. bgus.. ena pun dulu mngidam gile camera dslr.. akhirnya dgn.izin Allah, dpt la satu yg EOS 600D.. ngee

    ReplyDelete

hye jum komen cerita ceritu saya