Sunday 15 April 2012

impian saya tercapai (;

hye my sweetiee.. belog gadistempoyak dah wujud kembali . auww dah lama xupdate kans? so syukur allhamdullilah dapat jugak aku nak berkongsi cerita degn korang diluar sana (: . oh yaa akhir nyaa dapat jugak aku memiliki sbuah camera canon yang ku impikan selama nie.walaupun camera tuu mjadi hak milik abg aku sepenuhnya.. tak kisah lha, hidup kena kongsi kan? . nah nengok gambar dari google sudah

cantik tak?hehee. syangg dieeww lhaa.

to my mom terima kasih banyakbyak sbb blikan saya sebuah camera canon (: .. yang nie pakej utk bfday syira ke mak? ke sebab runsing dgr syira popetpopet nak cmera? hahaa.. pape jek lhaa.. lovee u momm <3

                           HAPPY BIRTHDAY SYIRA :p

fuyoo xpenah orang buat satu entry dua tajuk , takpe kali nie ak buat.hukhuk. eh bfday aku ke? huhee dah besaw dah macekk niee . sukesuke.bule buli orang.hha. tak ada lha ! actually bfday ak dah lpz lama dah 8/4/12(ahad) ri tuu .. disebabkan tak ada masa nk update ak tangguhkan sebentar smpai lha hari nie bru free nk update. emm ak xlha sambut besar-besaran,just kecil-kecilan je, malu lha dah besa nk smbut bfday lagi.heuww (;jum baca story mory aku ^^ , pada mlm ahad yang lalu hahaa (7/4/12 ~sabtu) aku degn membe2 buat bbq , at dpn uma jek punss. bbq nie collect money huhee . besttt dpat meluangkan masa bersama kawn (: . nah tgk jek lha picture2 niee.. seng citoo hooho

rajin kan dorang2 nie ,, akuu jep xwat papee eh, aku buat burger lhaa. sedap ooo shga menjilat pinggan hukhuk.. erm uke dah selesai buat bbq keesokan nye mak aku buat makan makan sikit. panggil membe2 aku and ahli  keluarga terdekattt ..hhuu.. 
yang nie jek pic ampa kat aku? so jangan terasa kalaw aku tak letak pic ampa kt blog aku eh? ukee selesaaii sudahh jamuan makan petang.hhaa . terima kasih sesapa yang datang uma aku ri tuu , walaupun ptg tuu hujan lebat tapi ampa tetap datang jugak .. inilah dinamakn kawan sejati.. (: loveee uolssssssss...<3 and thanx jugak kepada NADIA SHAHIRA, HAIFA ISMAIL, ASYIHA SONAN, MAK UDA, MAK JU, SALINA sapee lagi arr? lupaa lhaa sorryy >.< sebab bagi hadiah at saya.. hehee.. sukasukaa..terima kasih bykbyk taww.. ouh lupalupa thnx jugk kepada sesiapa yang wish kt nfonn .. thx thx thxxx.. hhee <3 .

 so tamatlah cerita aku. hahaa.kenagan 2012 yang tak dapat dilupakan. rinduuu waktuuu niee. eerm pape pun aku bersyukur kepada allah s.w.t , kerana mu ya allah aku masih hidup di muka bumi ini .. 
sebelum aku mentup tiraii untuk entry kali niee nak tunjuk sikit hasil tangan aku.hahaa

hahaa. merapu sungguhh .. for u my dear . hpy anniversry sayangg ^^ . 
kBaii (Y)

                                              Thanx for reading sweet (:


























































































No comments:

Post a Comment

hye jum komen cerita ceritu saya