Thursday 5 January 2012

him (:

                                     
hola hola hola (: . agak lame aku tak update blog aku yang bushuk masham niee . rindu kaw lh blog ! huk3. erm, tiltle kali nie TAK TAHU :p . hari nie hari khamis 5/1/12 . aku ase tak terlmbt kot nk ucap SELMAT TAHUN BARU 2012 (: ngehngeh . erm hari nie hari kedua aku jadi senior sekolah Jawi . haha. dan tahun nie jugak aku SPM =.= . takood lha ngex ! aku xnak cite psl spm spm niee, kecutt perott -,- .akuu naak citee pasal En Syg aku. haha. skema tol (; .

*walaweehh bujet hensem jek dea niee (: . hha. kaw cute lha gdix <3 aku suke kaw .
jum korekkorek cerita deaa <3 .. nk tak? angguk lu ! hehe uke set, jum jum
; Muhammad darwis bin shamsudin (:
; 16 tahun 1 bulan 
; 9.12.1995 (eh aku lupa lha dia lhir at ner , at Kuala Kangsar kot -,-)
; studying in SMK Malim Nawar (examination SPM dis year)
; stay in Kota bharu ,Gopeng ,Perak  
; mempunyai sikap yang agak selamba dan ntah pape . hha. dia memang tak romantik. tapi bila dia          romantik orang lain pun bule jadi angau (: .
; seorang yang penyayang, caring, pelawak n nie aku nk bcor rhsia kaw ! wek :p kaw suke marahmarah aku 
  sayaa sukaa lhaa awak <3
; dari sudut pandangan aku memang dia nie hensem , macho , tapi ble dari pandangan orang lain? ntah lha.. i don't care lha what u say!
; 9 Mac 2011 tarikh kami kwen? hha kaple lhaa.dan sebelum kple kami kenal masa hujung tahun 2010 . selama 3 bulan berkawan akhirnya perhubungan kami sah sebagai kekasih. haha xley blah ayt aku --' .
; padaaaa 12.11.11 fez time kami bersua muka. kat Teluk Batik :p .
*hahaa . xley blahh . maluuuuuuuuuu kodd --' .
atototototo malu2 kucing pulok , tgk aku ? xmluu kaann (: .hha whtever lha janji rawkss.eh time
 nie dea ade bg somethg. alaa secret lha <3 .*



*hah sweet tak? haha sweet lhaa sangat -.- . 
tgk tuu bajuu samaa wrna , ala dkt sma lar tuu.. hah sweet2 . hha. *perasan jup*
dah lha uiit.. penat aku nuleh pasal dia. grr. bie. jum kawen nak? i tgu u thun 2020 taw ? uke set (: 
erm  okeyy sampai disini sjaa ceritaceriticeritu aku. tunggu thun dpn aku update huke? cantikkkk (; .
kbai ^^ .



                                                          Thanx for reading sweet (:


































































No comments:

Post a Comment

hye jum komen cerita ceritu saya