Saturday 24 December 2011


Hye Hye Hye (: . hari nie hari ape ekh? hari ahad an?hri nie aku kena gerak ke penang . dah abeh dah cuti aku untuk tahun 2011 (': . yaa selama seminggu aku jalanjalan ipoh nie.. puasss jalanjalan tempat orang (: . so sebelum aku nak pulang ke tempat destinasi aku, aku nak cerita serba sedikit malam terakhir (semalam) aku disini . eh semalam aku pegy mane eh? haha .. 




KONSERT MAHER ZAIN UNTUKMU RAKYAT (::

konset nie ada beberapa artis tempatan seperti Ramli Sarip dan Ac Mizal (pengacara)
dan dari luar negara pon ada, from Kanada, aper nma diaa eh? ntahh --' 
memang gempakkk arhh akuu cakap . ngehngeh. tambah Ac Mizal ader, perhh lawakong arh huhuk.
errr berbalik pada Maher zain, beliau menyampaikan beberapa lagu *bkn bbrpa lagu kot, ak ase 1 album. ntahh* dalam bnyakbnyak lagu beliau nyanyi , aku suka 1 jekk , time nie memang hapening . Rakyaat Perakk pon nyi skali auw (:  . LAGU BARAKALLAH <3 . memangg terbaiikk arhh .
                           

*haha lawakong arh . opz, yang dgr owg nyi uh nopp me uke ^^ . sayaa hnyaa bltut darii rakan sebelah (:
n time nie aku cume kibar2kn bendera sajeee .. (: . owh maaf pasal vdeo nie xbrape clear , yer lh rakam pkai nfon , ngehngeh.*


SO selesai sudahh Konsert mAher zain untukmu rakyat , dannnn selesaii sudaa hari aku bergembira di tempat orang . eh sebelumm tuu jum cuci mata kejap hekhek .




minah krekkkkkkkk <3




peneman setiaa aku (: . my kezenn lhaa <3




dann ini lhaa hasil nyer .. wehh senderr akuu ptuss wehh!! bangangg betoll !
sumpah aku syang sender niee :'( . niee 1 1 nyer ak bli pkai duit akuu . grrrrr.


huh penat nyer berceritaaa , penat btol membebel nie . grr , erm k lha . aku pon nak gerak ke penang nie . nak melantak duluu bru grak . so thanx sespe yang bca cerita skema aku .. k papayy (::::



                                                         Thanx for reading sweet (:

No comments:

Post a Comment

hye jum komen cerita ceritu saya