Thursday 22 December 2011

NOR SYAKIRA BT. NAWI saper nie weh ?



entry kali nie aku nak cite pasal aku . hho. sebelum tu aku nak gitau awalawal aku memang malas nak update blog aku. hha. masa xder lha --' .
back to the topic, i want to introduce myself (: tuan punya blog yang gitugitu tuu.nhehngeh



NOR SYAKIRA BINTI NAWI-full nme . yaa itu memang nme saya.


16 tahun 8 bulan


studying in SMK JAWI


950408 (aries)/hospital taiping PERAK


stay in Jawi ,PENANG


suke warna hitam ,merah & pink -sweet doh (;


mempunyai ciriciri kewanitaan yang pemalu tuu. hha. ada sedikit sikap pemalas , dan banyak sikap rajin ! hha, ble lagi aku nk puji diri sendiri.ngehngeh.


dari segi rupa? tak cantik . bak kata org , "budak nie besabesa jep" (:


bujang+kaple= ?


im friendly huke (: ta suka musuhmusuh tumbuk-tumbuk sanasini ! taaakk sukaaaa =.=


ta tahu na nuleh aper , na tau lbey lnjut jum grak ke fb aku 
http://www.facebook.com/pages/Syira-opie/262647017104370


lasz work, mencintai seseorang bukan mudah untuk dipercayai (: . *tade kne mengena hhak*

 buybuybuy (:



                                                  Thanx for reading sweet (:









No comments:

Post a Comment

hye jum komen cerita ceritu saya