Sunday 4 December 2011

BELOG BARUU (:

assalamualaikum w.b.t ..
errr ? kekok pulak sebab dah lama tinggal alam blogger -.- . blog y dluu punya dah hancuss, musnahh err .kali nie na tulis ringkasringkas jep. sebab tader story na crita , lagi pon pengikut haku ta banyak lagi . ngehngeh.
sebelum aku terlupa aku nak perkenalkan orangorang yang terkemuka yang banyak tolong aku buat blog nie. aku lansung xbuat pape huke! . hnya menyuruh sjep~ hha . *kejam nyek macek nie!dah lha xkena byr! na sruh2 owg pulak.heE~* hah niee deaa orang nyeekk 
                       CIK SCHA COMEY    hadek angkat membe haku . dea lha yang banyak tlong ubah                 blog haku (: . thanx cayunx (: .


CIK DEQNA . kakak angkat scha comey (; . dea pon byk jugak tolong. tolong smpaikn  
suruhan haku at adek dea (: . ngehngeh
thax macek tlong aku .  sygss kaw lha gedix (; 


CIK EPA bakal kakak ipar saya (: . dia lah yang bukak account blog aku ngeh ngeh..
thax yunk . (; 

dorg suma lha y byk bntu haku. jasa kowg xdpt ku blz .  terima kasih bnyakbnyak . k lha, stkt nie ja aku nk nuleh, . kbaii (: .

No comments:

Post a Comment

hye jum komen cerita ceritu saya